پادکست دو میم: مورد عجیب محمد الفاید!

محمد الفاید

محمد الفاید، چند شب پیش (سی‌ام آگوست ۲۰۲۳) در نود و چهار سالگی از دنیا رفت.

محمد الفاید، یک بیزینسمن مصری بود که صاحب هتل ریتس پاریس، فروشگاه‌های هروت و باشگاه فولهام در لندن بوده است. او در هنگام مرگ دو میلیارد دلار دارایی داشت که او را در رتبه ۱۴۹۳‌م ثروتمندان جهان قرار می‌داد.

هیچ کدام از این‌ها که گفتم دلیل جذابیت محمد الفاید برای ما نیست. او پدر دودی (عمادالدین محمد المنعم) الفاید، آخرین دوست پسر دایانا اسپنسر، شاهدخت ولزِ درگذشته بود. این دو کبوتر عاشق! در یک تصادف تراژیک در تونل پل آلمای پاریس با فاصله چند ساعت از هم جان باختند.

به نظر شخصی اینجانب، محمد الفاید بیش از اینکه یک پدر داغدار باشد، یک متخصص پروپاگاندا بود. ظاهرا او بود که پرنسس دایانا را اولین بار به کشتی تفریحی‌شان دعوت کرد و پسرش دودی الفاید را که آن زمان با یکی از مدل‌های کلوین کلاین نامزد بود را متوجه پرنسس دایانا کرد.

بعد از کشته شدن پسرش هم ادعا کرد که آن شب قبل از اینکه این زوج از آپارتمان محل اقامتشان خارج شوند طی یک تماس تلفنی به او اعلام کرده‌اند که دایانا باردار است و آن دو قرار است که ازدواج کنند!

این ادعا تنها و تنها توسط محمد الفاید بیان شده و نفر دومی حتی پزشکی قانونی فرانسه که کالبد دایانا در ابتدا در اختیار آنها بوده است، گزارش نکرده است.

بر پایه همین بارداری، تئوری توطئه پیچیده‌ای توسط محمد الفاید ساخته شده است که ابر و باد و مه و خورشید فلک با MI6 همکاری کرده‌اند و دایانا و دودی را آن شب در تونل پل آلما به‌قتل رسانده‌اند.

با هزینه محمد الفاید، مستندی هم در مورد این ماجرا ساخته شده است به نام قتل غیر قانونی (Unlawful Killing) که انقدر اتهام به همه وارد می‌کند که هرگز اکران نشد چون احتما ده‌ها کیس شکایت و اعاده حیثیت علیه الفاید پدر، به جریان می‌افتاد.

هرچند به احتمال قوی رفتار احمقانه و قهرمان‌بازی دودی الفاید و همچنین راننده مست، آن تصادف را رقم زد. حقیقت آن مکالمه تلفنی را هم فقط یک نفر می‌دانست و او یعنی محمد الفاید، این راز را با خود به هرجا که رفته‌است، برد!

و چون نیست خواجه حافظ، معذور دارید مارا !!!!

راستی دودی الفاید پسر عمه جمال خاشقچی بوده است. تاریخ خیلی عجیب‌ه، نیست؟

داستان پرنسس دایانا در پادکست دو میم را از کست باکس بشنوید-قسمت اول

داستان پرنسس دایانا در پادکست دو میم را از کست باکس بشنوید-قسمت دوم

آنچه در مورد پرنسس دایانا نوشتم

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.