کافه رسانه

اگر با سرعت از کنار پایگاه انتقال خون ابتدای بلوار کشاوزر (البته از سمت میدان ولی عصر) رد نشوید، استندی می بینید که شما را به «کافه رسانه» در زیرزمین فرهنگسرای «رسانه» هدایت می کند و کمتر از یک ماه است که افتتاح شده است.
زیر زمین روشنی است، ۸ میز که شاید هرکدام بتواند پذیرای ۴ نفر باشد و هر یک با شمعی تریین شده است، شما را به نشستن دعوت می کند. رومیزی های پارچه به رنگ ارغوانی تیره، محیط را دلچسب تر کرده است.


اما منوی کافه رسانه برای شما شگفتانه (سورپرایز سابق) دارد؛ انواع عرقیات گیاهی! پیشنهاد فلر و من، معجون مخصوص رسانه است؛ مخلوطی خوش طعم شامل عرق نعنا، عرق بیدمشک، عرق رازیانه، عرق بهار نارنج؛ عرق کاسنی، گلاب و تخم شربتی؛ کنارش هم نوشته آرامش بخش! و ابتکار بعدی اینکه عرقیات در تنگ سرو می شود. عکس زیر هم شاهد ماجرا!


عنصر عجیب و غریب دیگر منو، پاستای چینی با انواع سس هاست. روش سرو این غدا هم جالب است؛ در ظرف های چهار گوش تو گود چینی به همراه دو تا چوب که باید پاستا را با آن میل کنید! فکر کنم خوردن این غدا با دوستان صمیمی که باهاشون رودربایستی ندارید، به صورت دسته جمعی خوش بگدره چون بیشتر به یه بازی شبیه! ما که انقدر زود رفته بودیم که وقت شام نبود و از بازی محروم شدیم.
راستی ۸-۷ عنوان مجله (شهروند امروز، چهلچراغ و..) هم تو کافه موجوده که می تونید کافه نشینی تون رو پربارتر کنید!
و اما دو نکته:
– کافه رسانه هفت و نیم بعد از ظهر، تعطیل میشه!
– بستنی هاش از پاستاهاش گرون تره!

4 پاسخ به “کافه رسانه”

  1. ای بابا …از حراجی سنگهای تزئینیش یادت رفت بنویسی..اصل کاری بود که همونا بود !!

  2. مبارک باشه چه قدر خوشگل شده وبلاگت.

  3. چرا چارمیز و ننوشتی…؟ منم ننوشتم البته… :دی

  4. ممنون زهرا جان از توجهت.
    چار میز رو هم نوشتم مینا جان، تو همین هفته منتشر میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.