سایت تجهیزات پزشکی و مهندسی پزشکی ایران

سرنوشت: این سایت دیگر وجود خارجی ندارد، تنها به دلیل بقی ماندن ردی از آن، مطلب را پاک نکردم

سایت تجهیزات پزشکی و مهندسی پزشکی ایران برای من خیلی عزیزه، دوست دارم بیستر باهاش آشنا بشید

این سایت، ۸ تا لینک اصلی داره: راهنمای خرید تجهیزات پزشکی، کدینگ تجهیزات پزشکی، شرکت های تجهیزات پزشکی، ادارات تجهیزات پزشکی، واژه نامه تجهیزات پزشکی، استانداردهای تجهیزات پزشکی، مدیریت کیفیت در تجهیزات پزشکی و تالارهای گفتگو.
راهنمای خرید تجهیزات پزشکی
کالای مورد نظرتون رو بر اساس نام فارسی یا لاتین یا بر اساس نام کمپانی عرضه کننده آن براساس نام فارسی یا لاتین شرکت یا مدیر عامل، جستجو کنید، شرح فارسی کالا، آدرس در درخت کدینگ (کدینگ رو تو قسمت بعد توضیح دادم)، عنوان انگلیسی، شرح انگلیسی، تولید کنندگان و وارد کنندگان آن در ایران، برای شما فهرست می شود.
کدینگ تجهیزات پزشکی
در ابتدای این بخش، تجهیزات به ۵ دسته: تجهیزات پزشکی، تجهیزات دندان پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی، تاسیسات بیمارستان و تجهیزات رایانه، تقسیم بندی شده اند. این دسته بندی با در نظر گرفتن ملاحظات آکادمیک و شرایط بازار تجهیزات پزشکی ایران، انجام شده است.  کلیکِ هر قسمت (البته مربع کنار دسته مربوط و نه عنوان آن )، دسته بندی های جزئی تری به همراه کد مربوط، در اختیار شما می گذارد.

شرکت های تجهیزات پزشکی
در این قسمت به فهرست الفبای شرکت هایی فعال در بخش های مختلف تجهیزات پزشکی و مهندسی پزشکی، دسترسی می یابید. جستجو بر اساس نام شرکت، نام مدیر عامل، نوع فعالیت و گروه های تخصصی نیز امکان پذیر است.
ادارات تجهیزات پزشکی
ادارات تجهیزات پزشکی استان ها، حلقه ارتباط شرکت ها و کاربران تجهیزات در بخش دولتی هستند، نام این مراکز، نام مدیر، اطلاعات تماس و آدرس، نام کارشناسان بخش های مختلف به همراه آخرین تاریخ به روز رسانی از این قسمت قابل دسترسی است.
واژه نامه تجهیزات پزشکی
هر وسیله یا دستگاهی را که تصور کنید (۹۰۰۰ آیتم)، به همراه کد استاندارد و شرح آن، در این قسمت فهرست شده است، ضمن اینکه امکان جستجو نیز در این قسمت در نظر گرفته شده است.
استانداردهای تجهیزات پزشکی
در این قسمت به معرفی استانداردهای به کار رفته در تجهیز مراکز مختلف درمانی پرداخته شده است.
مدیریت کیفیت در تجهیزات پزشکی
مطالب کتابی با همین عنوان به طور کامل در این بخش قرار گرفته است.
تالارهای گفتگو
قطعا این بخش برای خوانندگان لوتوس نیاز به معرفی ندارد، مراحل عضویت آن بسیار ساده در نظر گرفته شده ایت، عضو شوید و یه رونقی به آن دهید!

One Reply to “سایت تجهیزات پزشکی و مهندسی پزشکی ایران”

  1. سلام خانم مهندس
    سایت با حالی داری. من استانداردهای اسژکتوفتومتر آزمایشگاهی را لازم دارم ، نمی دونم از کجا می تونم بگیرم.
    مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.