رستوران سوسن خانوم!

رستوران خیلی بزرگی نیست
میشه گفت کوچپک هم هست
در ورودی، دکور و تزپیناتش، همه در ابعادی هستند که مبشه از اونها برای تزئین یه فضایی خیلی بزرگ یا باغ استفاده کرد و همین موضوع یه حالت اشرافی به محیط میده. از لحظه ای که وارد میشی تا لحظه ای که رستوران رو ترک میکنین، حواس پیشخدمت ها بهتون هست و به سرعت، همه چیز رو آماده می کنن.
منوی رستوران شامل انواع سوپ، سالاد، غذاهای اصلی (عمدتا استیک به انواع روش ها) و غذاهای دریایی میشه. علاوه بر نوشیدنی های معمول، انواع آبمیوه هم توی منو به چشم می خوره.
یه مدل پیش غذا،  که لازم نیست سفارش بدید و چزء سرویسه بلافاصله بعد از سفارش غذا روی میزتون ظاهر میشه، یه جور کره همرا باسیر و انواع فلفل دلمه ای به همراه نان تست خشک سبزی دار و یک ظرف هم مغز بادام هم که روی یخ سرو شده!  به من خیلی خیلی چسبید، استیک رو به دلخواه خودتون به شکل نیم پز یا کاملا پخته براتون تهیه می کنن. بیشتز غذاهای اصلی غیر دریایی، انوع استیکه که لذیذ بود.
از نظر قیمت، رستوران پاریس در فهرست رستوران های بسیار لوکس قرار میگیره قیمت سالادها بین ۱۲ تا ۲۱ هزار تومان، غذاهای اصلی  از ۲۵ (بشقاب سبزیجات) تا ۸۵ هزار تومان (کینگ لابستر) و تمامی استیک ها ۳۵ هزار تومان بود.
والا اینکه غذاها چقدر واقعا طبق دستوز آشپزی فرانسوی تهیه شده بود یا اینکه مقدار من درآوردی بود رو ما نفهمیدیم فقط اینکه لذیذ بودن و خیلی خیلی به ما چسبید؛ خصوصا به من و نیلو که مهمون مهتا بودیم!
قبل از اینکه بشقاب ها خیلی دست بخورن، پیشخدمت از شما عکس میگیره البته اگر دلتون بخواد و عکس چاپ شده رو چند دقیقه بعد براتون میاره؛ عکس رو هم مهمون رستوران هستید.
آهان داشت یادم می رفت، سلیقه ی موسیقی رستوران حتی از استیک هم بهتره؛ آهنگ های بسیار زیبا که البته بیشتر انگلیسی و تک و توک فرانسوی هستن.
در ضمن «پاریس» همون رستورانه که کلیپ مجبوب کودک فهیم یعنی «سوسن خانوم» توش اجرا شده!

3 پاسخ به “رستوران سوسن خانوم!”

  1. سلام خانم محق
    امیدوارم که ایام به کامتون باشه

    من رو یاد عزیز انداخت که دیگه کنارم نیست
    وقتی درباره شما در برگه صاحب این وبلاگ خوندم ناخودآگاه یاد اون عزیز دوست داشتنی افتادم
    با ویژگی های مهربانی بی دریغ، شور و شعف بسیار، موفقیت مثال زدنی و محبوبیت بی نظیر
    شاد باشید
    و سرمای زمستان گرمای وجودتان را آزده نکند

  2. باحال بود هوس کردم سری به این رستوران بزنم.حتی اگه شده فقط واسه آهنگای فرانسویش..
    پست قشنگی بود مهسا جون اما جمله آخرت خرابش کرد…
    کیپ محبوب؟!!!!!

  3. سلام کسی آدرس این کافه رو داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.